Servicii de consultanta si consiliere

Sedintele de consiliere se adreseaza atat persoanelor, prin sedinte individuale, cat si grupurilor/ familiilor/ cuplurilor prin sedinte de consiliere de grup, familiala sau de cuplu.

Metodele utilizate de catre mediator sunt preluate din psihoterapia existentiala, analiza tranzactionala si din terapiile specifice de grup, de familie si de cuplu, din programarea neuro-lingvistica din psihodrama si din gestalt terapie.

Sedintele de consiliere sunt individuale sau de grup, pe urmatoarele teme :

1. Consiliere: Cum ne gestionam emotiile in diverse situatii de viata

  • Anxietate, fobii, stari depresive
  • Atac de panica
  • Adaptare la stress
  • Incredere in sine, stima de sine / timiditate

 

2. Capacitatea de a lua decizii favorabile pentru tine

  • Situatii personale conflictuale sau dileme

3. Relatia de cuplu

  • Comunicare si dezvoltare in cuplu
  • Intimitate in cuplu

4. Teme legate de cresterea si educarea copilului

  • Imbunatatirea relatiilor parinti-copii
  • Gestionarea perioadelor de criza familiala
  • Comunicare in familie
  • Exprimarea afectivitatii in familie

5. Teme legate de management organizational

  • Probleme intre angajati, angajatori si angajati, intre firme, etc.

6. Societatea  actuala si integrarea in normele legale

Sedintele de consiliere pot fi secondate (la cerere) de sedintele de consultanta in diverse domenii de specialitate, in functie de interesul manifest bazat pe nevoile si interesele fiecaruia.

 

Conflictele sunt parte din viaţa fiecăruia, iar administrarea nepotrivită are consecinţe incredibil de distructive la nivelul performanţelor individuale, a relaţiilor de colegialitate şi chiar la nivel de corporaţie. Abordarea lor profesionistă şi neutră generează creativitate, soluţii mai bune şi rezultate spectaculoase, putând transforma un potenţial mediocru într-o explozie de performanţă.

 7. Asistenţă în managementul conflictelor
  • Scop

    • Fructificarea potenţialului de dezvoltare asociat situaţiilor conflictuale prin analiza cauzelor si factorilor implicaţi şi dezvoltarea unei strategii de intervenţie adaptată specificului companiei.

    Cui li se adresează 

    • Liderilor departamentelor de resurse umane din cadrul corporaţiilor multinaţionale şi ai firmelor cu o dezvoltare în reţea, care conştientizează impactul conflictelor existente şi sunt preocupaţi de eficientizarea relaţiilor de lucru.

    Beneficii

    • Reducerea costurilor produse de latura negativă a conflictelor
    • Creşterea performanţelor individuale, de echipă şi a productivităţii companiei
    • Îmbunătăţirea comunicării şi a calităţii deciziilor asociate situaţiilor conflictuale
    • Eliminarea consecinţelor negative de genul neimplicării, sabotajelor, deteriorării produselor sau echipamentului de către angajaţii aflaţi sub impactul emoţiilor negative datorate conflictelor
    • Creşterea implicării şi motivării resursei umane prin protejarea de situaţiile conflictuale

    Costuri

    • Estimarea nivelului de analiză, adaptarea instrumentelor de evaluare, proiectarea strategiei de intervenţie şi implementarea/asistarea intervenţiei sunt negociate direct pe baza unor indicatori care vizează….